Ga naar inhoud

Includen


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik hoop dat ik hier duidelijke antwoorden kan krijgen, ik wil nl. gebruik gaan maken van includen, bv [code:1:50bcc1cdbb]<!-- #include file="inc_toptabel.htm" -->[/code:1:50bcc1cdbb] ... en sloeg de pagina's op als .shtml. Dit leek niet te werken op de server van Solcon, maar na navraag bleek dat dit wel wordt ondersteund. ( Ik vraag me af wat ik fout doe, kan iemand mij tips geven waar ik naar kan kijken? Ik heb ook geprobeerd met php te werken, maar dit lukte ook niet. Alvast bedankt!
Link naar reactie
[code:1:8c2a3b92c2]<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"> <html> <head> <title>Welkom bij Eetcaf&eacute; De Kiekendief! - Activiteiten</title> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1"> <link href="style.css" rel="stylesheet" type="text/css"> <style> a{color:#000000; text-decoration:none} a:hover{text-decoration:underline; color:#BC0404} </style> </head> <body leftmargin="0" topmargin="0" marginwidth="0" marginheight="0"> <table width="90%" height="100%" border="0" cellpadding="0" cellspacing="0" align="center"> <tr> <td height="100%" align="center" valign="top"> <!-- #include file="inc_toptabel.htm" --> <table width="100%" border="0" cellpadding="0" cellspacing="0"> <tr> ...[/code:1:8c2a3b92c2]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...