Ga naar inhoud

Online inventarisatieprogramma


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een eigen servertje opgezet met beveilinging in asp. [url]http://81.82.139.208:8080/login.asp[/url] Dit werkt prima. Wanneer ingelogd wordt een redirect uitgevoerd naar een data access pagina. Hij zegt dan "Voor deze website wordt gebruikgemaakt van een gegevensprovider die mogelijk onveilig is." Dit lijkt me normaal. Na een klik op oke, een volgende waarschuwing: Deze website maakt gebruik van uw identiteit voor toegang tot een gegevensbron. Kan ik deze meldingen uitschakelen? Of kan enkel de gebruiker die inlogt mijn pagina toevoegen aan zijn vertrouwde websites. Wanneer ik in de data access pagina gegevens wijzig of records toevoeg krijg ik deze onmiddelijk te zien in de access database. Is dit een goeie manier van werken? Kan ik hier een zoekfunctie in plaatsen vanuit access in de dap? Ik zou dit eventueel verder willen uitwerken om in een LAN te laten werken. Zo kan ik via de website een beter inventarisatie maken.
Link naar reactie
[quote:dac8311ac1="WimB"]na he inloggen zie ik het volgende: eerste bericht: Voor deze pagina is Windows IE 5.0 of hoger vereist. (met Mozilla dus) Met IE: Voor deze pagina is Microsoft Office Web Components vereist. See the Microsoft Office Web site for more information. verder niets. wimb[/quote:dac8311ac1] Enig idee hoe dit op te lossen??? Dus de access database opent niet?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...