Ga naar inhoud

Goede tips voor EK-poule Online??


anoniem

Aanbevolen berichten

Beste mensen, Zoals iedereen, of in ieder geval de meeste onder ons, weet gaat het Nederlands elftal naar het EK van 2004. Nu wil ik voor familie en vrienden een poule gaan maken, maar nu komt mijn vraag: [i:4b674391a0]Weten jullie een makkelijke manier om online alle ingevoerde standen van de verschillende individuen weer te geven, hun plaats in de poule etc.? En dat je na elke voetbaldag de standen kan invoeren, dat daarna alles automatisch wordt doorgevoerd? [/i:4b674391a0] In ieder geval heel erg bedankt voor eventuele reacties,
Link naar reactie
Het is niet belangrijk wat wij weten, maar wat jij weet :D Welke technieken kan je gebruiken (op je server) en welke beheers je? Welke funtionaliteiten wil je in je EK pool? De ene pool is de andere niet. Hoeveel tijd heb je om het allemaal te maken? Nu klinkt het een beetje als "ik wil een online pool, verzin er eens eentje voor me".
Link naar reactie
Het is niet mijn bedoeling om een hele poule aangeleverd te krijgen, ik vind het juist leuk om zelf het ding te maken. Waar ik eigenlijk naar opzoek ben, is een goed voorbeeld en nuttige tips. Ik beheers HTML in bijna alle facetten en Javascript lukt ook aardig. De server waar ik de beschikking over heb, kan zo een beetje met alles over weg en anders kan ik altijd toegang krijgen tot een andere server. Maar ik zal even specificeren wat ik er graag allemaal in terug wil zien: Online overzicht van de ingevulde standen per persoon, online overzicht van de gespeelde wedstrijden, het aantal behaalde punten en totaal overzicht. Natuurlijk vergeet ik nu veel dingen maar als het begin er eenmaal is moet het wel lukken. En hoe lang heb ik de tijd, nou tot het EK begint ;) Wie helpt me verder en alvast Bedankt,
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...