Ga naar inhoud

Formulier op meedere pagina's


anoniem

Aanbevolen berichten

Nou, ik heb het dus geprobeerd, maar 't wil niet lukken. Als ik in het eerste formulier op verder druk kom ik wel in het volgende formulier, en als ik dan in dat formulier op verzenden druk krijg ik een internet server error. Ik heb het .cgi bestand gebruikt dat ik al op de server had staan en die werkt wel op een ander 'enkel' forumlier. Moet ik misschien nog ergens iets instellen, want het enige wat ik heb gedaan is dus in het eerste formulier bij form action de link naar het volgende formulier gezet en op GET gezet. In het tweede forumlier heb ik de form action vermeld naar het cgi script en die staat op POST. Suggesties?
Link naar reactie
Uh, dat laatste van boesh vat ik niet helemaal. :-? Maar ik heb dus het één en ander geprobeerd, maar ik krijg het niet voor elkaar. Ik heb dus de hidden fields ingevoegd, maar als ik het formulier verzend krijg ik dus alleen de gegevens door van het laatste formulier. In het kort: Ik heb nu twee pagina's test1 en test2. Op de eerste pagina heb ik 3 velden gemaakt en de knop 'verder' heb ik ingesteld op submit form. Het form zelf heb ik op GET gezet en bij action staat de link naar test2. (dat moet haast wel goed zijn want ik kom als ik op de knop druk ook op test2. De ingevulde waardes van het eerste form staan dan in het adresbalk) Op het tweede form heb ik ook 3 velden en heb de knop 'verzenden' ook staan op submit, en het formulier zelf op POST en bij action verwezen naar het form script. Wat kan er fout zijn ? O ja, het script dat ik gebruik voor het forumlier heb ik al getest op een pagina met gewoon 1 formulier, dat werkt perfect.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...