Ga naar inhoud

submit knop dood bij grote hoeveelheid tekst in textarea


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik zit met een vaag probleem. IK ben beheerder van een site voor een voetbalvereniging. Nou wil ik vaste schrijvers van verslagen een inlog geven om zelf hun verslagen op de site te zetten. DIt alles werkt goed met php. Helemaal geen probleem dus. Nou werkt het formulier om de verhalen up te loaden niet helemaal goed. HEt is een simpel formulier met 4 vakken: schrijver, titel, datum en verhaal. Wanneer ik alle velden vul met test, behalve dan datum, deze wordt automatisch gevuld. dan werkt het, maar wanneer ik een verhaal van een bepaalde lengte in het verhaal vak (textarea) dan gebeurt er niets meer als ik op submit druk. Weet iemand hoe dit mogelijk is? Thnx!!! StruiS
Link naar reactie
[quote:0afe24edb6="Struis"]Weet iemand hoe dit mogelijk is? [/quote:0afe24edb6] Om een gevleugelde uitspraak te quoten: "De glazen bollen zijn uitverkocht" M.a.w. zonder extra informatie is het een beetje gissen waar het probleem zit. Maar waar je in ieder geval even naar kan kijken is: - Wat is de method van je form? GET of POST? - Maak je toevallig gebruik van client-side validatie (javascript) die de submit tegenhoudt? - Om hoeveel tekens gaat het?
Link naar reactie
Ik zou graag meer info willen geven, maar heb niet echt meer info. Ik weet niet preciues om hoeveel tekens het gaat, het kost namelijk nogal wat tijd om daar achter te komen. een indruk, een een derde a4 pakt ie wel, maar een hele a4 niet. Ik geef niet precies op of het een post of een get is, ben niet gewend dit te doen, maar volgens mij is het een get. Ik haal de variable op met: $nieuwsbody = $_REQUEST[nieuwsbody]; En als laatste maak ik geen gebruik van een javascript. Als je ideeen heb hoor ik dat graag. Oh en de late reactie kwam doordat mailjte niet goed was doorgekomen.
Link naar reactie
[url=http://www.w3.org/2001/tag/doc/whenToUseGet-20030509.html]URIs, Addressability, and the use of HTTP GET and POST[/url] [i:6c543c02ca]Samenvattend is de richtlijn:[/i:6c543c02ca] - GET gebruik je als een query(-achtig) gegevens verstuurt. - POST als je gegevens verstuurt die gevolgen heeft (zoals het toevoegen van een record in een database (of een aanpassing), een mail versturen, een gebruiker verwijderen, een bestand uploaden, etc.) -Rémy
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...