Ga naar inhoud

Advertentie site maken?


Aanbevolen berichten

Ik wil binnenkort een advertentie site gaan maken. Alleen ik heb geen idee hoe je dat kan doen. Met PHP of met javascript of met een andere scripttaal? Heeft iemand suggesties, weet je een site waar je redelijk kant & klare scripts kan downloaden of weet je een programma waarmee je dat kan maken? Mijn bedoeling is een site te maken die een beetje lijkt op deze; www.snuffelsite.nl En is zoiets redelijk makkelijk te bewerken & te beheren? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Groeten van Jeroen
Link naar reactie
Het kan met een scripttaal zoals php inderdaad. Voor informatie over php moet je op [url]http://www.php.net[/url] zijn. Waar je kant en klare scripts kan downloaden moet je zelf even op google zoeken, maar ik denk dat je daar weinig aan hebt als je een dergelijke site wilt maken. Over het beheer, je kunt het zo moeilijk of makkelijk maken als je zelf wilt. Je kan er bijvoorbeeld een cms achter hangen maar de mate waarin dit voorziet in het onderhoud bepaald je zelf. ik hoop dat je er wat aan hebt. grtz
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...