Ga naar inhoud

[MYSQL] Database terugzetten


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik ben van hosting verhuisd (van [url=http://www.linkup.nl][u:1db40a32f6]Linkup[/u:1db40a32f6][/url] naar [url=http://www.flexwebhosting.nl][u:1db40a32f6]Flexwebhosting[/u:1db40a32f6][/url]) en nu probeer ik de +/- 51MB wegende database van mijn phpBB forum in mijn nieuwe database te laden. Helaas lukt dit alleen met hele kleine tabellen (of stukken van de grotere tabellen, bijv. 3000 regels), en geven de grotere tabellen een "Geen SQL query" melding of een geheugen fout: [quote:1db40a32f6][b:1db40a32f6]Fatal error:[/b:1db40a32f6] Allowed memory size of 8388608 bytes exhausted at (null):0 (tried to allocate 1958765 bytes) in [b:1db40a32f6]/var/www/html/phpMyAdmin-2.5.1/libraries/read_dump.lib.php[/b:1db40a32f6] on line [b:1db40a32f6]80[/b:1db40a32f6][/quote:1db40a32f6] De oude host draaide phpMyadmin 2.3.3pl met MySQL 3.23.52, de nieuwe phpMyadmin 2.5.1 met MySQL 4.0.13. Ik heb de database backup gemakt met de volgende opties: -Structuur en gegevens -'drop table' toevoegen -Invoegen voltooid -Uitgebreide invoegingen En heb de SQL backup geladen door het bestand up te loaden dmv het SQL tabblad in phpMyAdmin. Weten jullie wat ik hieraan kan doen? Het ziet er namelijk naar uit dat ik van de jongens van Flexwebhosting weinig hulp kan verwachten... :-?
Link naar reactie
Als je shell toegang hebt dan kan je via de prompt de sql bestanden ook inlezen. Als ik me niet vergis ging dat zo (maar voor meer info kijk je beter even in de manual): > mysql -u [username] -p -h [hostname] [databasename] < dump.sql Als het bestand nog steeds te groot is dan zit er niets anders op dan het bestand opknippen in kleinere stukken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...