Ga naar inhoud

MySql/php data weergeef probleem


Aanbevolen berichten

Ik heb geprobeerd om een gastenboek te maken in php. Om de gegevens die de mensen in vullen in te voeren (in een mysql database)en te checken is gelukt. Maar om het daarna weer weer te geven lukt totaal niet. Ik had eerst een hele complexe code, maar die heb ik zover gestript dat er alleen een hééle simpele code over is, met alleen het echt nodige. Ziehier de code voor het weergeven: [code:1:214d995c66]<html> <head><title>bekijk het gastenboek</title></head> <body> <table align="center" cellspacing="0" cellpadding="0" border="1" width="80%"> <tr> <td bgcolor="#ccccc"><font color="black">Datum</td> <td bgcolor="#ccccc"><font color="black">Naam</td> <td bgcolor="#ccccc"><font color="black">E-mail</td> <td bgcolor="#ccccc"><font color="black">Mening</td> <td bgcolor="#ccccc"><font color="black">Commentaar</td> </tr> <?php $db = mysql_connect(); $sql="SELECT * FROM gastenboek ORDER BY date"; $res=mysql_query($sql, $db); while ($ligne = mysql_fetch_object ($res)) { print "<tr>"; print "<td>$ligne->datum</td>"; print "<td>$ligne->naam</td>"; print "<td>$ligne->email</td>"; print "<td>$ligne->mening</td>"; print "<td>$ligne->comentaar</td>"; print "</tr>"; } mysql_free_result ($res); ?> </table> </body> </html>[/code:1:214d995c66] Heeft iemand enig idee waarom dit niet werkt? [/code]
Link naar reactie
ik krijg geen error maar er word helemaal niets weergegeven. Verder hoeft dat connecten niet omdat als er niets tussen haakjes staat je connect naar de localhost, onder je standaard username en zonde password. Dat is ook precies wat ik nodig heb. Verder vond ik het ook al vreemd, dus jullie kunnen mij niet helpen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...