Ga naar inhoud

php/mysql probleempje


Aanbevolen berichten

Ik ben dus sindskort begonnen met php/mysql in combinatie met Dreamweaver MX. En heb dus een formulier gemaakt waar je een username en password op moet geven. Als die 2 overeen komen met die in de database ga je naar de pagina create_story.php en anders naar bla.php. Maar wat ik ook invul ik kom altijd op bla.php uit ipv create_story.php. Dacht eerst dat de user die ik aanmaakte niet goed op werd geslagen ofzo, maar als ik een de data uit de database in een tabel zet staat de username er wel bij, dus daar kan het niet aan liggen. Mischien dat iemand in het onderstaande een foutje uithaalt. Of wat anders hoort te zijn. [code:1:599ebee066] <?php require_once('Connections/downunder.php'); $username=$_POST["username"]; $password=md5($_POST["password"]); mysql_select_db($database_downunder, $downunder); $query_login = "SELECT username, password FROM members WHERE username='$username' and password='$password'"; $login = mysql_query($query_login, $downunder) or die(mysql_error()); $row_login = mysql_fetch_assoc($login); $totalRows_login = mysql_num_rows($login); if($totalRows_login >=1) { session_start(); session_register("auth"); header("Location: create_story.php"); exit; } else { header("Location: bla.php"); exit; } ?> [/code:1:599ebee066]
Link naar reactie
Heb dat dus geprobeerd, en krijg dat dus dit te zien in IE. [code:1:d9530d73a2]SELECT username, password FROM members WHERE username='tijmen' and password='b404bc130e4c39742b07049a70f5fe87' [/code:1:d9530d73a2] De echo staat trouwns op regel 9. Output started at c:\program files\apache group\apache\htdocs\goingdownunder\do_login.php:9) Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at c:\program files\apache group\apache\htdocs\goingdownunder\do_login.php:9) in c:\program files\apache group\apache\htdocs\goingdownunder\do_login.php on line 14 Ook het verplaatsen van de session_start() maakt niks uit, heb het er ook helemaal uitgehaald en nog niks....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...