Ga naar inhoud

Hulp nodig met een file upload form


Aanbevolen berichten

Ik wil een file upload form op mn site plaatsen, maar ik heb een probleem.. t werkt niet. Weten jullie waar t aan kan liggen, ik heb namelijk nog niet zoveel ervaring met forms... hier is de code: <form method="POST" action="/upload" enctype="multipart/form-data"> <input type="hidden" name="remoteDir" value="/files"> <input type="hidden" name="successPage" value="/upload_ok.html"> <input type="hidden" name="errorPage" value="/upload_error.html"> <input name="remoteFile" type="file" size="60"> <input type="submit" name="submit" value="Verstuur"> </form> Wat is hier fout?? de remoteDir files staat in de map content in de root en de error en succes pages staan ook in de map content. Dit is trouwens de standaard code ik had al wat dingen geprobeerd, maar iedere keer als je een file selecteerd en je klikt op verzend dan krijg je een foutmelding met dat ie de map 'upload' niet kan vinden. Als ik dit verander in 'content/files/' dan krijg je een nieuw venster met de inhoud van die map te zien.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...