Ga naar inhoud

[Javascript] Fullscreen


Aanbevolen berichten

Op mijn homepage staat een button die een nieuw scherm moet openen [b:a8b4188a2e]zonder[/b:a8b4188a2e] scrollbalken. Helaas verschijnt er nog wel een inactieve verticale scrollbalk :(. Ik gebruik nu dit script: <script> <!-- function fullwin(){ window.open("index2.htm","","fullscreen,scrollbars=0") } //--> </script> <form> <div align="center"><center><p><b><input type="button" onClick="fullwin()" value="Enter Website"> </b> </p> </center></div> </form>
Link naar reactie
Even uit m'n hoofd kan je dat oplossen door in index2.htm de DOCTYPE te wijzigen zodat de browser je pagina anders interpreteerd (weet zo alleen niet welke je moet hebben :oops: ) of je kan de overflow van de body wijzigen: [code:1:a969ef76df]<body style="overflow: auto;">[/code:1:a969ef76df]
Link naar reactie
[quote:7c96f6c9d8="[Jasper]"]Kan het niet gewoon met een aanpassing van het scriptje dan?[/quote:7c96f6c9d8] Ik neem aan van niet als er al 2 personen onafhankelijk van elkaar hetzelfde antwoord geven waarbij niets wordt vermeld over het aanpassen van een javascriptje ;) [size=9:7c96f6c9d8]disclaimer: hiermee wil ik natuurlijk niet impliceren dat we het [b:7c96f6c9d8]altijd[/b:7c96f6c9d8] bij het rechte eind hebben.[/size:7c96f6c9d8]
Link naar reactie
In het script dat ik gepost heb, kun je de afmetingen handig aanpassen. Als je de width en de height vergroot, wordt het popupvenster automatisch groter. Ik gebruik dit script ook op mijn eigen website. Kijk maar eens op [url]www.chamalaun.demon.nl[/url] als je op [i:000d296923]help[/i:000d296923] klikt, wordt een nieuw venster geopend zonder scrollbars. rjpm
Link naar reactie
Maar je weet niet welke afmetingen nodig zijn om een fulscreen effect bij de surfer te maken i.v.m. verschillende resoluties. En al zou je een script maken dat de juiste resoluties invuld, er blijven altijd 2 blauwe randen van het venster omheen zitten. Dat kan ik dus niet gebruiken. Maar het scherm is in ieder geval zonder scrollbalken!!!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...