Ga naar inhoud

Hoe werkt "view.php"?


Aanbevolen berichten

Hoe kan ik het voor elkaar krijgen dat bij een klik op een link van de navigatiebalk de pagina wordt geladen? ik bedoel dan dat de pagina wordt geladen maar ook de navigatiebalk, enz. Dus niet dat een pagina wordt geladen in een frame en dat de navigatiebalk blijft staan? Op heel veel sites zie ik dit (bijv. view.php?id=..., enz.) en dat vind ik heel mooi en handig. Help mij!!!
Link naar reactie
[quote:8cd9d0351a="Chris_GbaSpDude"]Hoe kan ik het voor elkaar krijgen dat bij een klik op een link van de navigatiebalk de pagina wordt geladen? ik bedoel dan dat de pagina wordt geladen maar ook de navigatiebalk, enz. Dus niet dat een pagina wordt geladen in een frame en dat de navigatiebalk blijft staan? Op heel veel sites zie ik dit (bijv. view.php?id=..., enz.) en dat vind ik heel mooi en handig.[/quote:8cd9d0351a] Dat kan alleen als op de webserver de webpagina's dynamisch opgebouwd kunnen worden. Dus in de meeste gevallen, als er ook nog een scripttaal voorhanden is, bijv. PHP, ASP, JSP, etc. (tenminste als je niet met javascript wilt klungelen).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...