Ga naar inhoud

ASP waarde uitlezen


Aanbevolen berichten

Op de vorige pagina wordt middels een Form een bestelformulier ingevuld. Nu moet ter controle de bestelde artikelen nogmaals getoond worden. DIt had ik per regel per artikel gedaan, maar moet volgens mij ook met een for next kunnen, zodat bij uitbreiding van artikelen het aanpassen makkelijker is. Toch staat er in de code een fout, maar ik weet niet welke. Hoe krijg ik in u de waarde van artikel 1 ?. en hoe krijg ik die waarde in k1 ? <%for t = 1 to 10%> <%u=Request.Querystring("a01")%> <%if Request.Querystring("a01") <>"" then <%k%><%t=u%> <%end if%> <%next%>
Link naar reactie
Even uit de losse pols een voorbeeldje (je moet je inputs de benaming a1, a2..a10 geven) [code:1:d4784f3690] Dim iArtikelNummer Dim sArtikel For iArtikelNummer = 1 To 10 sArtikel = Request.QueryString("a" & iArtikelNummer) If sArtikel > "" Then Response.Write iArtikelNummer & "=" & sArtikel & "<br />" End If Next [/code:1:d4784f3690] Andere optie: wandel met een [b:d4784f3690]for each [/b:d4784f3690]lus door je collectie, daarmee ben je iets minder afhankelijk van de naamgeving van je inputs.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...