Ga naar inhoud

Frame's


Aanbevolen berichten

Hoi. Ik heb mijn site in drie frame's opgebouwd. Al mijn pagina's openen in main frame. Nu heb ik een pagina gemaakt met twee frame's. Daar staan aan de boven kant van het eerste frame mijn buttons. Die wil ik ook laten openen in main frame, maar als ik dat doe dan verschijnt allen het onderste deel van het frame. misschien wil iemand even kijken wat ik bedoel www.aadswebsite.nl Klik op de button dreamweaver Kan iemand mijn daar een antwoord opgeven? Ik kan het in iedergeval niet vinden. Alvast bedankt. Gr Aad.
Link naar reactie
Ik neem aan dat je bedoelt dat de pagina's die je aanroept met de nieuwe menubalk geopend worden in het onderste frame en dat dus de menubalk voor het Dreamweaver deel zichtbaar blijft? Dit doe je door aan elk frame wat je maakt een unieke naam te geven (en als ik het nu even bekijk dan gebruik je al 2 maal de naam mainFrame) en in de link te verwijzen naar de juiste target. p.s. Probeer spaties in bestandsnamen te vermijden, oudere browsers (hoor ik iemand NS4 zeggen?) willen daar nog wel eens problemen mee hebben. p.s.2 "curses dream.htm" als spelfout in je bestandsnaam is natuurlijk wel een geinige woordspeling ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...