Ga naar inhoud

[JavaScript] Pulldown over Applet


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb op mijn website bovenaan de pagina een paar pulldown menuutjes (in JavaScript gemaakt) staan. Als je zo'n menu opent dan wordt het netjes over de andere tekst heen geplaatst. Staat er echter een Applet onder, dan komt het menu onder het Applet terecht, en dat wil ik niet. Weet iemand hoe je dat pulldown over het applet heen krijgt? Het applet staat op een stuk met z-index 2 en het pulldown heeft een z-index van 5, dus je zou toch zeggen dat het pulldown over het applet heen moet vallen. Is hier een oplossing voor?
Link naar reactie
Ik heb zojuist ook nog het een en ander geprobeert, maar het lukt niet. Ik heb wel eens een venstertje gezien met een "skin". Dus het is de maker gelukt plaatjes buiten de grenzen van de pagina te plaatsen, of word hier een andere techniek voor gebruikt? Ligt hier misschien de oplossing? Als ik deze eigenschappen aan een pulldown kan geven, dan word het misschien wel over het applet heen geplaatst.
Link naar reactie
[quote:45bb9c8ba2]plugins zoals flash en java, en os gerendered spul (forms bijv) staan altijd bovenaan. Je zou het applet in een div kunnen zetten die je op het mouseover event van het menu even op visibility:hidden zet. [/quote:45bb9c8ba2] Sorry Teacher maar dit klopt niet helemaal, Over een flash kun je wel iets heen zetten als je de volgende parameter gebruikt: (in IE 5.5+) [code:1:45bb9c8ba2]<param name="wmode" value="transparent">[/code:1:45bb9c8ba2] in het flash-html deel: dus bijvoorbeeld: [code:1:45bb9c8ba2] <object classid="clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000" codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=6,0,29,0" width="550" height="300"> <param name="movie" value="xxx.swf"> <param name="wmode" value="transparent"> <param name="quality" value="high"> <embed src="xxx.swf" quality="high" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" type="application/x-shockwave-flash" width="550" height="300"></embed></object> [/code:1:45bb9c8ba2]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...