Ga naar inhoud

Lezen van 1 of 2 regels...


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een bestand op een webserver staan dat moet worden uitgelezen, dat doe ik als volgt: [code:1:273b474fe3]<?php //openen van bestand $fp=fopen("http://www.frontaal-online.com/bestand.html","r"); //lezen van bestand $track=fgets($fp,1024); //sluiten van bestand. // weergegeven van bestand fclose($fp); ?>[/code:1:273b474fe3] Lijkt me goed. Maar de inhoud van het bestand.html bestand is het volgende: [code:1:273b474fe3]<HTML> <TITLE>Wat spelen we</TITLE> <BODY bgcolor=black text=white> <b>Op dit moment is het pauze.</b><br> <BR><BR><b>Als laatste hebbe we gespeeld:</b><BR> <TABLE> <TR><TD><font color=white>Titel en nummer.</font></TR></TD> </TABLE> <BR><BR> <font size=1>Generatiedatum door programma</a> </font></BODY> </HTML>[/code:1:273b474fe3] Hoe kan ik nu enkel de regels 'Op dit moment is het pauze.' en de regel 'Titel en nummer.' uitlezen en weergeven... :roll: Dit is echt een probleem... :-? Alvast bedankt voor eventuele hulp.. :wink: Stefan Nagtegaal. Stefan@Frontaal-Online.com
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...