Ga naar inhoud

(js) standaard browser font wijzigen


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een editor in elkaar gebakken (ook gedeeltelijk gekopieerd). Binnen deze editor kan de lettergrootte worden aangepast met de font-tag, echter speelt nu de lettergrootte van de broser een rol. :roll: Is er een mogelijkheid om (ik denk mbv javascript) om het standaard browser formaat te zetten, zodat ik er zeker van ben dat het letterformaat correct is?? :roll: Voorbeeld hoe het niet moet zijn: zie google.com en wijzig nu mbv beeld in de browser de tekengrootte.
Link naar reactie
Mooi niet. Ik heb css gebruikt maar het werkt niet. Als ik de tekengrootte van de browser wijzig, dan gaat de site mee. Het is de bedoeling dat dit niet gebeurd. [code:1:28f9874219]<html> <head> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1"> <link rel="stylesheet" HREF="/css/client.css"> </head> <body class="main" > <table border="0" cellpadding="0" cellspacing="0" width="100%" height="100%"> <tr> <td height=40><span class="bladzijdekop">Welkom op onze site !</span></td> </tr> <tr> <td width="100%" height="100%" valign="top" align="left"> <p><P>dit <FONT size=7>gaat</FONT> fout.</P></p> </td> </tr> </table> </body> </html>[/code:1:28f9874219] Het gaat fout bij de tag <Font seze=7>. Dit formaat is niet vast, maar afhankelijk van de browser instelling. Wat doe ik fout?????[/code]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...