Ga naar inhoud

[PHP] Stukje tekst uit string halen


anoniem

Aanbevolen berichten

zoals ik in je vorige topic ook al schreef: kijk [url=http://www.php.net/manual/nl/ref.strings.php]hier[/url] maar eens tussen. Met alle respect, maar zo moeilijk is het toch niet om even deze functies door te bladeren en de juiste eruit te pikken? Als je ze een keer vlugjes doorgekeken hebt dan heb je er bovendien alleen maar profijt van. De eerstvolgende keer dat je een stringfunctie nodig hebt weet je iig waar je deze moet vinden en heb je waarschijnlijk ook nog ongeveer herinnert hoe deze heette wat het zoeken nog makkelijker maakt.
Link naar reactie
[quote:dd228fb147="Johan Stokking"]// De volgende keer meteen ff met substr komen als je het weet, want zoeken kan ik zelf ook wel.[/quote:dd228fb147] Met dit soort opmerkingen verklein je alleen maar de kans dat ik je een kant-en-klaar antwoord geef. Hopelijk zie je dat zelf ook in. :) Overigens ben ik normaalgesproken absoluut niet te beroerd om een direct antwoord te geven, alleen was dit je tweede opeenvolgende vraag met een wel erg hoog rtfm gehalte. No offence intended. :)
Link naar reactie
// Bill Gates Ik heb al gezocht :wink: maar kon niets vinden... // Annie Dit forum is bedoeld voor vraag&antwoord. Zoeken kan ik ook wel, je had me site al gegeven en daar had ik al gekeken, dus dat hoef je de volgende keer niet te herhalen... Maar toch bedankt, want zonder jouw reactie had ik het niet zo snel geweten.
Link naar reactie
[quote:a6e0cc381b="Johan Stokking"]Dit forum is bedoeld voor vraag&antwoord. [/quote:a6e0cc381b] Dit forum is bedoeld om [b:a6e0cc381b]van te leren[/b:a6e0cc381b] en [b:a6e0cc381b]niet[/b:a6e0cc381b] voor instant bevrediging. give a man a fish & teach a man how to fish enzo..... grtzzz t. ps, Annie> al een "note-to-self" gemaakt?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...