Ga naar inhoud

[php] checkbox met $_POST["checkbox"];


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo mensen. Hoe haal ik met '$cbox = $_POST["checkbox"];' de waarde (dus al dan niet aangevinkt?) uit een eerder gesubmit form? Kan dit net zoals met textboxes met de functie '$_POST[]'? De checkbox heeft de name checkbox. Thanks. PS.: zoals hierboven vermeld lijkt het niet te lukken want als ik de variabele '$cbox' echo krijg ik geen waarde te zien.
Link naar reactie
Bij: [code:1:d756685006]<input type="checkbox" name="checkbox">[/code:1:d756685006] Krijg je als het goed is 1 van de volgende waarden terug: - Aan: "on" - Uit: "" Bij: [code:1:d756685006]<input type="checkbox" name="checkbox" value="waarde">[/code:1:d756685006] Krijg je als het goed is 1 van de volgende waarden terug: - Aan: "waarde" - Uit: "" Ed
Link naar reactie
[quote:2558063bcf="Eddi3"] Bij: [code:1:2558063bcf]<input type="checkbox" name="checkbox" value="waarde">[/code:1:2558063bcf] Krijg je als het goed is 1 van de volgende waarden terug: - Aan: "waarde" - Uit: "" [/quote:2558063bcf] Bij het invoegen van een checkbox doet Coffeecup het volgende attribuut toevoegen value="". Ik wist niet wat ik daar mee moest en heb het dus blanco gelaten. Maar nu werkt het. Bedankt!!!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...