Ga naar inhoud

Actionscript + PHP


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik ben een beetje aan het proberen om PHP aan Flash te koppelen (of andersom). Ik heb wel een begin maar kom een probleem tegen, het is mijn bedoeling dat zodra er op een knop gedrukt wordt er een lijst in een list box geplaatst wordt. Dit lukt mij alleen als ik het script in acties van de layer zet als ik hem als actie achter de button plaats doet hij het niet. Dat wil ik wel graag omdat bij het gebruik van vele scripts het anders wel erg onoverzichtelijk wordt. Dit zijn de scripts: Deze staat (stond) in de layer acties en werkte wel: [code:1:e388119424] function showContent() { var i; content.htmlText = ""; for (i=0; i < this.n; i++) { taal.addItem(this["Nederlands"+i] ,this["TextID"+i]) } } var c = new LoadVars(); c.onLoad = showContent; test.onRelease = function() { c.sendAndLoad("test.php",c,"POST"); } stop(); [/code:1:e388119424] Als ik nu dit achter de button plaats werkt het niet: [code:1:e388119424] onClipEvent(load) { function showContent() { var i; TaalText.htmlText = ""; for (i=0; i < this.n; i++) { taal.addItem(this["Nederlands"+i] ,this["TextID"+i]); } } // Create new load vars object c for data transfer var c = new LoadVars(); c.onLoad = showContent; } on (press) { TaalText.htmlText = 'asdf'; c.sendAndLoad("test.php",c,"POST"); } [/code:1:e388119424] Als je de fla wilt hebben kan ik hem wel mailen, ik heb even geen webspace tot mijn beschikking. Bedankt, Marcel Oh ja, heeft flash ook iets van alert("blabla") dat is nl handig met testen..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...