Ga naar inhoud

Gastenboek


anoniem

Aanbevolen berichten

ik wil op mijn site een gastenboek in dezelfde kleuren/stijl als de rest van de site. en zonder grote banners. [b:99cb529348]hoe kan ik dit makkelijk doen? [/b:99cb529348]ik wil als het mogelijk is ook berichten kunnen aanpassen of weggooien zodat misbruik verwijderd kan worden. vraag nu duidelijk? de sites die ik ken daar heb je enorme banners. [b:99cb529348]iemand die er een weet?[/b:99cb529348]
Link naar reactie
[quote:ca2bf71f9c="Robert-Jan"]vraag nu duidelijk?[/quote:ca2bf71f9c] Tuurlijk is de vraag duidelijk, maar wat wil je met die vraag bereiken? 1. Dat wij jouw allemaal links geven van standaard scripts (in welke taal en hoe ingewikkeld mogen wij raden) die je zelf heel makkelijk kan zoeken op het internet. Bij standaard script moet je soms banners op de koop toe nemen, wil je dit niet, dan moet je ze zelf schrijven of verder zoeken naar een bannerloze! 2. Wij een script voor jouw gaan schrijven. (Ik heb hier geen behoefte aan) 3. Wij jouw gaan uitleggen hoe je dit moet opzetten (evt. met links hiervoor). (in welke taal mogen wij weer raden) En wat is [b:ca2bf71f9c]makkelijk[/b:ca2bf71f9c]? Wat voor de een makkelijk is, is voor een ander moeilijk. Met dit soort vragen, waar de luiheid vanaf druipt, kun je dit soort antwoorden verwachten [quote:ca2bf71f9c="teacher"]dus, wat is je vraag?[/quote:ca2bf71f9c]
Link naar reactie
ik heb het er meteen opgezet zonder iets te veranderen. nu krijg ik de volgende foutmelding: [i:388c778358]Fatal error: Call to unsupported or undefined function mysql_connect() in /ext/a/ap/apeldoornsemhc.nl/html/gastenboek/phpBook-1.50/guestbook.php on line 30[/i:388c778358] betekent dit dat MySQL niet wordt ondersteunt, of moet ik iets configureren?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...