Ga naar inhoud

[j.s.] andere vorm


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoe krijg ik 2 (onderstaande) radiobuttons in een dropdown selectie? Dus dit voorbeeld hierbeneden bevat 2 selecties. Printer Visible <input name="r1" type="radio" value="" onClick="toggleT('divt1','s')"> Hidden <input name="r1" type="radio" checked value="" onClick="toggleT('divt1','h')"> Workstation Visible <input name="r1" type="radio" value="" onClick="toggleT('divt1','s')"> Hidden <input name="r1" type="radio" checked value="" onClick="toggleT('divt1','h')">
Link naar reactie
Je probleem is me niet helemaal duidelijk, maar ik vermoed dat je onderstaande bedoeld: [code:1:ac6940f412] Printer <select name="r1" onchange="toggleT('divt1', this.options[this.selectedIndex].value)"> <option value="s">Visible</option> <option value="h" selected="selected">Hidden</option> </select> Workstation <select name="r2" onchange="toggleT('divt1', this.options[this.selectedIndex].value)"> <option value="s">Visible</option> <option value="h" selected="selected">Hidden</option> </select> [/code:1:ac6940f412]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...