Ga naar inhoud

HTML Nieuswbrief


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Hoe maak ik een HTML nieuwsbrief die ik vanuit een vaste layout alleen de tekst maar aan hoef te passen. Ik ontvang deze bijvoorbeeld van conrad, cnet, e.d. Deze hebben telkens precies dezelfde layout alleen andere teksten, ik heb dit geprobeerd in Outlook maar kom er niet uit, ik kan wel een layout maken maar niet hergebruiken. De images moeten ook niet direct in het mailtje staan maar linken naar een URL en dan verschijnen, ik weet wel hoe ik het eenmalig maak maar zijn er ook opties om templates te gebruiken? Bedankt, Marcel
Link naar reactie
Ik weet niet of, hoe en waar het in andere Windows-versies is geregeld, maar in W98/IE5.5 kun je in "[i:13bf92d404]C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Briefpapier[/i:13bf92d404]" in HTML je zelf-ontworpen briefpapier voor Outlook Express opslaan (als bijv. [i:13bf92d404]nieuwsbrief.html[/i:13bf92d404]). Vervolgens kun je dat HTML-bestand via: [color=blue:13bf92d404]Nieuw bericht > Briefpapier selecteren [/color:13bf92d404]of: [color=blue:13bf92d404]Menu: Extra > Opties > Tabblad: Opstellen > Briefpapier: Email > Selecteren[/color:13bf92d404] als sjabloon voor een e-mail bericht gebruiken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...