Ga naar inhoud

gebruik van script voor statusbar werkt dit in frames en


anoniem

Aanbevolen berichten

Goedendag allemaal, Aangezien ik slechts een hobbyist met weinig kennis van zaken ben en een vraag over het gebruik van scripts heb zou ik graag antwoord wensen op de volgende vragen; Ik werk met MS frontpage 2000. Ik wil graag een script in mijn website maken die de op de site staande hyperlinks niet laat zien in de statusbar. vb verbergen of een % nog te downloaden script . Echter mijn site, www.automobiel.com, is gemaakt mbv frames. Werkt dit dan wel? Zo ja, moet dan in iedere pagina het script gezet worden? Alvast bedankt Jeppie
Link naar reactie
Lijkt me een kwestie van uitproberen :lol: Zou moeten werken, en je zal het inderdaad op ieder pagina moeten zetten, wat je ook kan doen is 1x het scriptje in een bestandje zetten, en op iedere pagina een verwijzing naar dat bestandje. Bv: testscript.js en dan in je pagina [code:1:57224f56d8]<script language="JavaScript" src="testscript.js"></script>[/code:1:57224f56d8] Ik heb overigens wel interesse in dat scriptje, heb je het zelf geschreven of ergens van interenet geplukt? Kun je het hier posten?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...