anoniem Geplaatst: 2 augustus 2002 Delen Geplaatst: 2 augustus 2002 Goedendag allemaal, Aangezien ik slechts een hobbyist met weinig kennis van zaken ben en een vraag over het gebruik van scripts heb zou ik graag antwoord wensen op de volgende vragen; Ik werk met MS frontpage 2000. Ik wil graag een script in mijn website maken die de op de site staande hyperlinks niet laat zien in de statusbar. vb verbergen of een % nog te downloaden script . Echter mijn site, www.automobiel.com, is gemaakt mbv frames. Werkt dit dan wel? Zo ja, moet dan in iedere pagina het script gezet worden? Alvast bedankt Jeppie Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 3 augustus 2002 Lijkt me een kwestie van uitproberen :lol: Zou moeten werken, en je zal het inderdaad op ieder pagina moeten zetten, wat je ook kan doen is 1x het scriptje in een bestandje zetten, en op iedere pagina een verwijzing naar dat bestandje. Bv: testscript.js en dan in je pagina [code:1:57224f56d8]<script language="JavaScript" src="testscript.js"></script>[/code:1:57224f56d8] Ik heb overigens wel interesse in dat scriptje, heb je het zelf geschreven of ergens van interenet geplukt? Kun je het hier posten? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 3 augustus 2002 [quote:7ae63f4c3d]Werkt dit dan wel? Zo ja, moet dan in iedere pagina het script gezet worden? [/quote:7ae63f4c3d] Het antwoord op deze vragen geef je eigenlijk zelf al. "Meten is weten", en "al doende leert men". Kortom; waarom probeer je het niet even, dan weet je of het werkt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 3 augustus 2002 Ik ga op zoek naar dit script op internet en ga het gewoon proberen :D Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen