Ga naar inhoud

hoi


Aanbevolen berichten

Ik ben dan wel geen modje, maar ik wil wel ff ZEIKEN!!!! 1. Man, aller eerst, verander je onderwerp in wat nuttigs!!! 2. Ik ken dat forum niet, want ik doe meer in ASP, maar bijna 100% zeker weet ik dat er een README.TXT bij zit!! - LEZEN JIJ!! Sorry dat ik misschien erg boos doe, maar van dit soort dingen wordt ik een beetje ziek..... Ik groet jullie!, Kees
Link naar reactie
Helemaal mee eens, maak je onderwerp begrijpbaar, iets van "Hulp gevraagd bij installatie PhP" ofzo....Oftewel een titel die de lading dekt. Het gebeurt inderdaad vaak dat op dit forum de mensen eerst gaan vragen voordat ze uberhaupt: 1. De eventueel bijgeleverde docs lezen 2. Even de moeite nemen om te zoeken op internet 3. voordat er gepost wordt, de zoekfunctie van het forum gebruiken. Voor de regelmatige bezoeker van dit forum, de mensen die graag andere mensen willen helpen, is dit zeer vermoeiend om maar steeds dezelfde vraag te moeten beantwoorden. Misschien is er wat ruw geantwoord, maar de strekking is wel waar :roll:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...