Ga naar inhoud

"forum-site"


Aanbevolen berichten

hallo, ik heb nu een lopend forum (phpbb) bij lycos.nl. Allemaal heel leuk, maar ik zou graag willen "uitbreiden". Ik wil het omtoveren in een site waarbij het forum alleen nog maar een onderdeel is. Dus ik wil een site gaan maken waar nieuws op gepost kan worden. Via php lijkt mij?? Dus ik wil dat je op de site zelf al kan inloggen... hiermee bedoel ik dat mijn gasten (van het bestaande forum) gewoon al kunnen inloggen. Dat is handig voor sommige die rechten hebben om op de site zelf nieuws te posten! Ik hoop dat jullie mijn verhaal een beetje snappen en begrijpen waar ik heen wil. Volgens mij moet ik hiervoor een mod downloaden, maar welke? Wie helpt mij? alvast bedankt.
Link naar reactie
Misschien zou je eens kunnen beginnen met de Webdesign FAQ te verwijderen die vrolijk gejat is van een niet nader te noemen ander forum waar ik toevallig nu een tekst op aan het intikken ben? Ik betwijfel of er zoiets is als jij wilt, ik denk dat dat toch handwerk gaat worden... Of natuurlijk de twee rechtensystemen gewoon loskoppelen...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...