anoniem Geplaatst: 25 juli 2002 Delen Geplaatst: 25 juli 2002 hallo, ik heb nu een lopend forum (phpbb) bij lycos.nl. Allemaal heel leuk, maar ik zou graag willen "uitbreiden". Ik wil het omtoveren in een site waarbij het forum alleen nog maar een onderdeel is. Dus ik wil een site gaan maken waar nieuws op gepost kan worden. Via php lijkt mij?? Dus ik wil dat je op de site zelf al kan inloggen... hiermee bedoel ik dat mijn gasten (van het bestaande forum) gewoon al kunnen inloggen. Dat is handig voor sommige die rechten hebben om op de site zelf nieuws te posten! Ik hoop dat jullie mijn verhaal een beetje snappen en begrijpen waar ik heen wil. Volgens mij moet ik hiervoor een mod downloaden, maar welke? Wie helpt mij? alvast bedankt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 25 juli 2002 Misschien zou je eens kunnen beginnen met de Webdesign FAQ te verwijderen die vrolijk gejat is van een niet nader te noemen ander forum waar ik toevallig nu een tekst op aan het intikken ben? Ik betwijfel of er zoiets is als jij wilt, ik denk dat dat toch handwerk gaat worden... Of natuurlijk de twee rechtensystemen gewoon loskoppelen... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 25 juli 2002 Hij wil meer de kant op van [url=www.zutfun.nl]deze[/url] site denk ik. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 25 juli 2002 that's right... wat ken je mij toch goed sjoerd ;) BTW. bill; ik heb over je opmerking een pb gestuurd en mijn excuses :) zo... wie o wie kan mij helpen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 26 juli 2002 way off: doe eens iets aan die fouten in je sig.... ik ben tenslotte: teacher Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 26 juli 2002 [quote:4599198ff5="teacher"]way of: doe eens iets aan die fouten in je sig.... ik ben tenslotte: teacher[/quote:4599198ff5] Hij lijdt aan dyslexie. :D :wink: Ik ook vrees ik kajutsa.. :P Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 26 juli 2002 sjoerd ik vergeef je en thanx teacher... ik had teveel alcohol op toen :wink: ps. staan er nu nog fouten in teacher? :D Ik doe dan wel vwo, maar engels kan ik niet! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 26 juli 2002 perfect! :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 26 juli 2002 :D ok, back on topic... kan iemand deze zielige jongen helpen? :wink: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen