Ga naar inhoud

Popup via flash


Aanbevolen berichten

Ik heb met flash een leuk menutje gemaakt met een paar links naar pagina's. Op een aantal pagina's staat maar een klein stukje tekst dus die zou ik graag in een popup willen hebben. Wat moet ik doen (welke code moet ik toevoegen)om dit voorelkaar te krijgen?? Waar moet die code komen? in de popup pagina zelf? Want ik kan wel een simpele popup maken maar dan moet er een link zijn vanaf een andere html pagina en niet uit een flashmovie.
Link naar reactie
dat kun je dmv javascript doen. Tis op zich niet zo heel moeilijk. ik neem aan dat je weet hoe je een button maakt. Dan vul je dit in: [color=red:8d5795d643]on[/color:8d5795d643] (release) { [color=red:8d5795d643]getURL [/color:8d5795d643]("javascript:NewWindow=window.open('[color=red:8d5795d643]Jouw link.html[/color:8d5795d643]','newWin','width=400,height=300,left=0,top=0, toolbar=No,location=No,scrollbars=No,status=No,resizable=No,fullscreen=No'); NewWindow.focus(); void(0);"); } denk dat je nu wel verder kunt. anders kijk je gewoon ff bij http://www.flashkit.com/tutorials/Dynamic_Content/JavaScri-Jeffrey_-748/index.shtml
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...