Ga naar inhoud

target script request ofzoiets


Aanbevolen berichten

Hey, Op m'n website werk ik met 3 frames: eentje links en eentje rechts die is opgedeeld in een frame boven en onder. Nou staat er in dat bovenste frame een menu met 5 verschillende keuzes. Ik wil dat als je met je muis op 1 van die onderwerpen gaat staan, dat dan in het linkerframe een vervolg keuzelijstje staat en in het onderste frame een pagina opent. Weet iemand hier een scriptje voor? Als je niet snapt wat ik bedoel met de indeling kan je kijken op http://www.siteofdarkness.com/english
Link naar reactie
dit is eigenlijk een scriptrequest... [b:74ab21e236]FOEI[/b:74ab21e236] Maar wist je dat je via een a href ook een functie in een ander frame aan kan spreken: onclick="top.framenaam.functienaam()". je zet dus je layers van het menu in je andere frame. dan kan je nog een stapje verder gaan en tegelijk de pagina wijzigen in je onderste frame: a href="javascript:top.framenaam.location='pagina_bla.htm'" onclick="top.framenaam.functienaam()" t.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...