Ga naar inhoud

Informatie ophalen uit HTML


Aanbevolen berichten

Ik wil graag een tabel van een andere site op mijn website. Deze tabel verandert iedere week een aantal keer. Ik wil dan ook dat hij automatisch op mijn website aangepast wordt. Het zou dus zo moeten zijn dat de tabel direct vanaf de andere website geladen wordt. Is dit mogelijk? Dit, tussen de () is de begin en eind code van de tabel: (<!-- -------------------REDSYS------------------------- -->) (<!-- -------------------REDSYS_ENDE------------------------- -->) (De website met de tabel is www.gruentenlifte.de) Kan iemand me helpen?? Met dank, Martijn
Link naar reactie
Het zou me verbazen als dat mogelijk is en dan zou ik dat ook wel willen weten. Het beste wat ik kan bedenken wat er een beetje in de buurt komt is dat je de hele pagina van de andere site met een scriptje in een frame op een pagina op je eigen site laadt. Elke keer dat er dan een bezoeker op jouw site op die pagina met dat frame komt, krijgt hij automatisch de meest aktuele versie van de duitse pagina, inclusief de bijgewerkte tabel, voorgeschoteld.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...