Ga naar inhoud

Beste content management systeem (PHPNuke, PostNuke, etc.) ?


Aanbevolen berichten

Ik heb eens op freshmeat gekeken, maar daar staan 10-tallen content management systeempjes... Ik heb zelf PHPNuke al eens geprobeerd, maar tegenwoordig heeft iedereen dat, en het ziet er eigenlijk allemaal hetzelfde uit (ook al heb je een ander theme of niet).... Iemand ervaring met andere content management systemen? En wat raden jullie mij aan? Grtz, Maurice
Link naar reactie
Kijke eens op [url]http://www.hotscripts.com[/url]. Hier staan legio Content Managers. De meeste zijn vrij eenvoudig te installeren en ook weer te verwijderen. Meestal is er een Mysql-database voor nodig en een aantal files in je web-directory. Gewoon een kwestie van proberen en kiezen. Ik ben er zelf ook nog niet achter wat nu de makkelijkste en beste is. Ben op zoek naar simpels, maar wel met genoeg functionaliteiten. Succes, Rob
Link naar reactie
Webscripten? geen idee... heet dat zo? :) Ik noem het 't betere jat-werk :D Overigens... ik heb nu maar PostNuke geïnstalleerd.... Bill Gates! Nu ik toch in het "juiste forum" zit ;) wilde ik ff wat vragen over het computer totaal forum: Wanneer ik de pagina oproep, krijg ik netjes het forum in een frame. Log ik in, dan zijn alle framepjes weg! Ik ben zelf ook bezig met phpbb, en probeer jullie forum een beetje na te bootsen. Ik vind eerlijk gezegd frames wel handig. Ik werk zelf op een mega resolutie, en vind de forums dan onoverzichtelijk. Mijn vraag is: gaan jullie daar nog wat aan doen? Als jullie dat frame verhaal oplossen, zou ik het graag ook willen weten :) Grtz
Link naar reactie
[quote:2bae50c623="mkrijtenberg"] Bill Gates! Nu ik toch in het "juiste forum" zit ;) wilde ik ff wat vragen over het computer totaal forum: Wanneer ik de pagina oproep, krijg ik netjes het forum in een frame. Log ik in, dan zijn alle framepjes weg! Ik ben zelf ook bezig met phpbb, en probeer jullie forum een beetje na te bootsen. Ik vind eerlijk gezegd frames wel handig. Ik werk zelf op een mega resolutie, en vind de forums dan onoverzichtelijk. Mijn vraag is: gaan jullie daar nog wat aan doen? Als jullie dat frame verhaal oplossen, zou ik het graag ook willen weten :) [/quote:2bae50c623]Geen idee, ik ben maar een simpele moderator en heb niets te maken met het forum op zich.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...