anoniem Geplaatst: 22 mei 2002 Delen Geplaatst: 22 mei 2002 Ik heb eens op freshmeat gekeken, maar daar staan 10-tallen content management systeempjes... Ik heb zelf PHPNuke al eens geprobeerd, maar tegenwoordig heeft iedereen dat, en het ziet er eigenlijk allemaal hetzelfde uit (ook al heb je een ander theme of niet).... Iemand ervaring met andere content management systemen? En wat raden jullie mij aan? Grtz, Maurice Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2002 PHPNuke schijnt iig vol gaten te zitten, dus dat zou ik zowiezo afraden... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2002 Oke... maar wat moet ik dan nemen? :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2002 Kijke eens op [url]http://www.hotscripts.com[/url]. Hier staan legio Content Managers. De meeste zijn vrij eenvoudig te installeren en ook weer te verwijderen. Meestal is er een Mysql-database voor nodig en een aantal files in je web-directory. Gewoon een kwestie van proberen en kiezen. Ik ben er zelf ook nog niet achter wat nu de makkelijkste en beste is. Ben op zoek naar simpels, maar wel met genoeg functionaliteiten. Succes, Rob Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2002 Is Back-end misschien wat voor je? www.back-end.org Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2002 Er zijn zo weinig Webprogrammeren vragen, dat ik ze hier kom weghalen ;) Nee even serieus: dit heeft niets met Linux te maken (CMS'en draaien ook op Windows of zo), maar echt met Webprogrammeren... Dus ik move hem daarheen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2002 /off-topic: Op het moment dat je een complete applicatie download, deze installeert en daarna gewoon gebruikt ben je dan aan het webscripten of ...? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2002 Webscripten? geen idee... heet dat zo? :) Ik noem het 't betere jat-werk :D Overigens... ik heb nu maar PostNuke geïnstalleerd.... Bill Gates! Nu ik toch in het "juiste forum" zit ;) wilde ik ff wat vragen over het computer totaal forum: Wanneer ik de pagina oproep, krijg ik netjes het forum in een frame. Log ik in, dan zijn alle framepjes weg! Ik ben zelf ook bezig met phpbb, en probeer jullie forum een beetje na te bootsen. Ik vind eerlijk gezegd frames wel handig. Ik werk zelf op een mega resolutie, en vind de forums dan onoverzichtelijk. Mijn vraag is: gaan jullie daar nog wat aan doen? Als jullie dat frame verhaal oplossen, zou ik het graag ook willen weten :) Grtz Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2002 [quote:64670bee23="Annie"]/off-topic: Op het moment dat je een complete applicatie download, deze installeert en daarna gewoon gebruikt ben je dan aan het webscripten of ...?[/quote:64670bee23]Je bent in ieder geval niet aan het "Linuxen" ;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2002 [quote:2bae50c623="mkrijtenberg"] Bill Gates! Nu ik toch in het "juiste forum" zit ;) wilde ik ff wat vragen over het computer totaal forum: Wanneer ik de pagina oproep, krijg ik netjes het forum in een frame. Log ik in, dan zijn alle framepjes weg! Ik ben zelf ook bezig met phpbb, en probeer jullie forum een beetje na te bootsen. Ik vind eerlijk gezegd frames wel handig. Ik werk zelf op een mega resolutie, en vind de forums dan onoverzichtelijk. Mijn vraag is: gaan jullie daar nog wat aan doen? Als jullie dat frame verhaal oplossen, zou ik het graag ook willen weten :) [/quote:2bae50c623]Geen idee, ik ben maar een simpele moderator en heb niets te maken met het forum op zich. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2002 Iemand met 5300 berichten is geen simpele moderator ;) (Slijm, slijm) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2002 Als je dr nu zelf eens eentje schrijft? dan is hij helmaal naar jouw keus en werkt(hoop je )wel goed zoals jij wilt kost veel tijd en moeit maar je kunt dan wel trots zijn :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 23 mei 2002 http://reax.phrea.com/ Wordt een veelzijdig cms systeem, is alleen nog in aanbouw, dus je zal hierop nog even moeten wachen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen