Ga naar inhoud

Forum aanpassen?


Aanbevolen berichten

ik heb hetzelfde forum als dit forum op mijn site gezet!Deze bevalt prima maar ik heb nu de standaard layout van dat forum! Plaatjes aanpassen is geen probleem maar html wel! Ik dacht eigenlijk dat ik via ftp de bestanden in dreamweaver kon zetten en zo de html kon aanpassen! maar tot mijn verbazing zit er in de code zover als ik kan zien geen html! Hoe kan ik de text een beetje aanpassen (plaats en kleur)Net zoals dit forum ook is aangepast naar eigen stijl! Volgens mij staar ik blind! BeSieOne
Link naar reactie
als het phpBB2.0 is(wat wel aan te raden is volgens mij,maar volgens bill niet :razz:) moet je vanuit de forum map gaan naar /templates/subSilver/ in ide map zie je allemaal bestanden staan met de extensie .tpl, hier is de lauyout vastgelegt van het forum. overall_header.tpl is de header die overal is te zien iets met ..._footer.tpl is het onderste stuk iets met ..._body.tpl is het middenstuk Hier kan je alles aanpassen En idd CSS
Link naar reactie
Ik zou phpbb 2.x niet zo aanraden eigenlijk... ik moest het laatst zelf ergens voor een klant op zetten, nou, wat een ramp. De indeling is onoverzichtelijk en je moet ook echt in die header en footer bestanden je eigen stylesheets gaan zetten, anders wil het niet zo met die kleuren en fonts. Bovendien was de laatste keer dat ik keek de handleiding er nog steeds niet... :( bedroevend.
Link naar reactie
Owke niet in de map zelf whatever, waar het om gaat is waar je de bestanden kan vinden :wink: Enne toeter daarvoor heb je de externe css file dus (bij subsilver subsilver.css natuurlijk) (enne ik zie dat ze bij het maken van dit forum de skills duidelijk niet hadden :-? :( maarja dat boeit niet )
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...