Ga naar inhoud

bestaat er een grafische interface voor MS SQL gebaseerd op


Aanbevolen berichten

een beetje met mij staan lachen? probleem: een of andere poort moet open staan als je via Acces je database (die op de server staat). Maar aangezien onze router die poort sluit, kan ik geen contact maken met de server via acces. Maar die andere dingen waar jij van spreekt Enterprise Manager of de Query Analyzer, ken ik niet.
Link naar reactie
Ga je 's diep schamen :wink: Iedereen die met MSSQL werkt moet deze tools kennen. Bekijk onderstaande zaken en vergeet ze nooit meer :grin: 1. Enterprise Manager 2. Query Analyzer 3. Books Online Maar als je router gaat piepen bij een andere poort dan poort 80 dan zal het rechtstreeks connecten naar de db met [i:6674a51432]1[/i:6674a51432] of [i:6674a51432]2[/i:6674a51432] ook wel niet lukken (MSSQL "luistert" standaard op 1433).
Link naar reactie
uhm, nee Books Online zijn, zeg maar, de helpfiles van sql server waarin je zo'n beetje alles terug kan vinden wat je wil weten bij het gebruik van sql server (daarom noemde ook alleen 1 en 2 als opties voor het connecten :wink:). Van t-sql tot een beschrijving van meegeleverde utilities, van errorcodes tot specifieke database zaken (replication, locking, indices, enz.) noem het maar op en grote kans dat er wat over vermeld staat. Natuurlijk is het niet compleet (maar komt toch vrij aardig in de buurt, imho :wink:), maar voor mij wel onmisbaar als reference. [edit: effe gekeken...] Voor sql2000 is dat zo'n 30MB aan informatie in winhelp bestanden. _________________ NU EVEN NIET!!! KUNNEN JULLIE NU HELEMAAL NIETS ALLEEN??!! :wink: [ Dit bericht is bewerkt door: Annie op 2002-05-08 00:31 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...