Ga naar inhoud

Hoe zorg ik dat mijn Win7 Pro computer direct opstart als ik de netspanning aansluit?


101546686

Aanbevolen berichten

Door de computer/laptop in de slaapstand of, de sluimerstand af te sluiten, Start de laptop/pc bij inschakeling het snelst weer op. Als het goed is, dat doe je via de knop startmenu. naast het vakje afsluiten zie een pijltje> wanneer je die aanklikt verschijnen de zinnen: 'Afmelden, Vergrendelen, Opnieuw opstarten, Slaapstand en Sluimerstand. . Sluit je de computer af in de "Slaapstand", aanklikken "Slaapstand" dan schakelt de computer/laptop zichzelf in de slaapstand. Maar blijft wel aanstaan, in zogenaamde "Standby stand". Wanneer je weer een (willekeurige) toets aanraakt, schakelt de computer/laptop zichzelf weer in. Dat is de snelste manier om de laptop/computer op te starten. Bij de slaapstand is het wel van belang dat je laptop/pc ook werkt op de ingebouwde accu. Wanneer je de netstroom stekker uit het stopcontact haalt. . Bij de "Sluimerstand" schakelt de pc/laptop zichzelf helemaal uit, maar onthoud, de stand van de pc/laptop, waar je op dat moment mee bezig was, ofwel het moment dat je de "Sluimerstand" inschakelde, Maar het opstarten, moet je wel doen via de aan en uit knop. Bij gebruik van de sluimerstand, kan je de stekker gewoon uit het stopcontact halen. Omdat de laptop/computer zichzelf helemaal uitschakelt, in tegenstelling tot de "Slaapstand"
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...