Ga naar inhoud

Dreamweaver Target Main niet te vinden


anoniem

Aanbevolen berichten

:( Hallo allemaal, Ik ben begonnen om een website te maken. Dit doe ik nu met dreamweaver studio mx. Ook ben ik nu bezig om de html taal te leren. Dat is niet even makkelijk om met mijn 66 jaren ook nog neven Delphi een andere taal toe te eigenen. Zeker zal het mij lukken. Toch ziet ik hier met een moelijkheid die ik graag opgelost zou willen zien. Ik heb een website gemaakt in de design mode van dreamweaver en dat ging helemaal niet zo gek. Het is een site met 3 frames. Main, navigator een hoofd frame. zie http://www.xs4all.nl/~fwerner/testdir/Index2.htm U kunt zien dat ik flash buttons gebruik en hier gaat het eigenlijk om. Wanneer je de buttons wilt editen kun je de targed instellen in blank, parent, self en top. Helaas zie ik geen Main optie. Nu kan ik geen andere html paginas aan toevoegen. Wat heb ik fout gedaan dat dit niet optioneel is. Graag een hint dat ik verder kan gaan. Met vriendelijke groeten ..... Werner P.S. Wie een spelfout vind, mag hem houden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...