Ga naar inhoud

Google indexing


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik ben er al een tijdje mee bezig maar kan nog steeds niet uitvinden hoe je hoger op google komt, is het: hoe meer website naar je site linken hoe beter, en/of hoe meer zoekwoorden op de site staan des te hoger? Tzit namelijk zo, ik maak de fysiotherapie site van mn vader, nou allang niet meer want mijn skills zijn al veel verder gevorderd dan zijn FP sites, maar wanneer er gezocht wordt naar +fysiotherapie +groningen (http://www.google.com/search?hl=nl&q=fysiotherapie+groningen&btnG=Zoeken&lr=) staat fysiotherapie praktijk van Van Den Berg aardig hoog. Mooi zal het zijn om hier boven te komen. Kan iemen hiermee helpen? Bedankt,
Link naar reactie
k weet niet of je er iets aan hebt, maar include dit eens in de index, krijg je een mailtje als je site door google wordt geindext: [code:1:c51e568d61] <? if (eregi("google", $_SERVER['HTTP_USER_AGENT'])) { //informatie ontvanger $klant = NAAM KLANT $aan = "email@adres.nl"; //informatie van jezelf $ik = Naam $van = "JE NAAM <email@adres.nl>"; //onderwerp van bericht $onderwerp = "Google: Website geindexeerd"; //datum en tijd $datum = date("d-m-Y"); $tijd = date("H:i:s"); //het bericht $bericht = "Google BOT heeft jou website geindexeerd.\n\n"; $bericht = "Geachte $klant,\n\nGoogle heeft uw site geindexeerd\nDit gebeurde op: $datum om $tijd\n\nMet vriendelijke groet,\n$ik"; // verstuur e-mail mail($aan, $onderwerp, $bericht, "From: $van"); } ?> [/code:1:c51e568d61] hoe vaker je geindext wordt... je snapt het :wink:
Link naar reactie
Er zijn veel eenvoudige trucjes om wat hoger te komen. Zo is de tekst op de pagina's erg belangrijk, beetje fiddlen hier, beetje aanpassen daar, etc. Ook de title tekst kan je helpen, elke pagina een eigen title met goed gekozen woorden erin. En verder, sja, ik denk dat de mensen die op je site komen, daar niet voor niets komen, ookal sta je niet zo hoog, het gaat toch om de content.
Link naar reactie
Het is een verzameling van zaken die ervoor [i:797a230115]zouden kunnen[/i:797a230115] zorgen dat je bovenaan komt te staan. Enkele daarvan zijn reeds genoemd, maar dit is mijn rijtje met tips: - een site met pagina's die zo veel mogelijk naar elkaar verwijzen; - goede title, description en keywords in je metatags; - goede opbouw van de pagina d.m.v. correct gebruik van titletags (h1 etc.), paragrafen e.d., met veelzeggende kopjes; - korte, bondige, hoog informatieve tekst per pagina met de juiste keywords; - veel sites die naar je site verwijzen. Hiermee zou je denk ik al een heel eind moeten komen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...