Ga naar inhoud

raar probleem in frontpage 2003


anoniem

Aanbevolen berichten

hoihoi, Ik heb een probleem.. ik ben bezig met het maken van een website.. en dat lukte voorheen wel goed.. nu heb ik alleen het probleem dat bij elke pagina die ik maak.. de humor pagina automatisch ook onderaan staat... dat wil ik helemaal niet.. hoe krijg ik dit weer normaal.. Om te zien hoe het zit.. ga naar www.bverweij.nl humor is de goeie.. maar de humor pagina staat ook onder foto's en links.. alvast bedankt, mvg Bart
Link naar reactie
Huh... Maar de code voor die humorpagina staat toch in je html, naast de pagina die je eigenlijk wil laten zien? Volgens mij heb je nu een frameset, met daarin je humorpagina & in die humorpagina weer een andere pagina in een frame. Daardoor zie je overal de humorpagina. Twee framesets dus, zo lijkt het. Het is een beetje moeilijk beoordelen, aangezien je je pagina's geen echte naam gegeven hebt (nieuwe_pagina03.html heten ze nu, geloof ik). Het lijkt me geen bug in Frontpage, zo te zien. & Anders werkt dat programma behoorlijk ondoorzichtig.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...