Ga naar inhoud

Wachtwoord op website


anoniem

Aanbevolen berichten

Tja, je hebt altijd mensen die het niet kunnen laten. Maar goed, daar komt karakter en verstand bij kijken. Het is maar wat je zelf grappig vind... Flash is idd omslachtig als je er niet bekend mee bent. Ik zou ook niet weten hoe ik dit zou moeten uitleggen. Vooral omdat je dus per password een hele reeks aanpassingen moet maken. Ik wou er alleen mee aantonen dat het wel mogelijk is ;-) Bestaat er geen tussenvorm in php ofzo (zie forum password) waar je een gebruikerslijst + wachtwoorden mee kan aanmaken? Gr. J-P
Link naar reactie
Het zou een mooie tering zooi worden als er zomaar overal slotjes worden geplaatst!? Dat is nog altijd aan de Mod. Voor de rest geef je zelf een behoorlijk vreemde draai aan deze topic. Een forum is een discussie platform. Geen vraag en aanbod website :roll: Het heeft misschien ook nog waarde voor andere mensen om hier op door te gaan.. J-P
Link naar reactie
[quote:289e2b45dc="Plopoog"]ook kom je (twd) nog al aggressief over :roll: de mensen zijn hier om je te helpen... hou dat altijd in je achterhoofd :wink:[/quote:289e2b45dc]als ik agressief over kom srry daarvoor.[quote:289e2b45dc="J-P Le Conte"]Het zou een mooie tering zooi worden als er zomaar overal slotjes worden geplaatst!?[/quote:289e2b45dc] daarom schreef ik dat ik m'n eigen slotje plaatste, doe ik tegenwoordig altijd met m'n eigen topics.
Link naar reactie
[quote:b1e601f8fb="J-P Le Conte"] Annyway, ik wil ook een password gebruiken voor m'n blackbook en heb tot nu toe het volgende in flash gemaakt. http://www.leconte.nl/password.html Het idee is dus dat je na het intypen van het juiste password, een popup krijgt met hierin de site. Een beveiligde link ofzo.. Succes met kraken! :lol: 8) P.S. hier en daar kloppen sommige links en knoppen niet. Dit is puur afwerking. Het gaat er mij om dat je in Flash een password kan gebruiken dat niet terug te vinden is in de sourcecode.. Het is alleen wel per password veel handwerk.. Gr. J-P [/quote:b1e601f8fb] Hoi J-P Met een swf decompiler heb ik je wachtwoord kunnen ontcijferen (dus deze methode is ook niet 100% waterdicht). Ik zie nu bij het "quoten" dat je hem zelf al (verstopt) vermeld had, :D groet, John
Link naar reactie
Hey! Kijk aan! Ik zal binnenkort een andere versie uploaden. Misschien dat het beter is om de diepte van de "movie" te verplaatsen. Je bedoeld dat je zover kwam dat je het "welcome" kon lezen? Goed dat je het zo probeerd.. Binnenkort een nieuwe puzzel van deze kant :D (met popup action..) Thanks voor het testen :wink: En TDW, no hard feelings :-) Gr. J-P
Link naar reactie
hoi J-P na het decompilen kwam ik in (weleenswaar verborgen in diverse alfabetten) in het action script verwijzigen tegen als : on (keypress "d") { gotoAndStop (29) enz. daarna was het vinden van de andere password letters een makkie :) groet en laat even weten als je een nieuwe versie bedacht heb, dan zal ik er even naar kijken :) groet, John
Link naar reactie
Als je cleintside checkt, dan is het altijd onveilig. Je moet met serverside scripts aan de gang gaan wil je veilig bezig zijn, dwz mbv php, asp, .htacces oid. Zo, ik heb mijn dagelijkse quota aan afkortingen gehad. PS J.P., er zit geen password aan je flash. Niet letterlijk iig, een beetje on(keypress) misbruiken is niet gelijk een password. ;) Frame 44 gebeurt het leuke spul, had daarvoor niet je password te ontdekken. Trouwens, schakel dan wel eerst het menu uit. Als je dan toch zo "geheimzinnig" met flash bezig bent, is het niet handig om de gebruiker de movie af te laten spelen! Er bestaat ook een textfield attribuut (in mx2004 iig) waardoor alles wat je daar intikt, als een * getoon wordt. Hoef je niet meer 307 buttons aan te maken. Zo, en nu eindigt het rondje flash-abuse weer.
Link naar reactie
[quote:74375fc21b="neuf"]hoi J-P na het decompilen kwam ik in (weleenswaar verborgen in diverse alfabetten) in het action script verwijzigen tegen als : on (keypress "d") { gotoAndStop (29) enz. daarna was het vinden van de andere password letters een makkie :) groet en laat even weten als je een nieuwe versie bedacht heb, dan zal ik er even naar kijken :) groet, John[/quote:74375fc21b]Aw, busted! Nouja, tweede is ook niet slecht. ;)
Link naar reactie
Hoi, Ik heb idd rechtermuisknop nog niet uitstaan. Dat is een kwestie van een ding aanvinken. Hoe dan ook, het is idd wel een simpele keypress action. Het is een oud idee dat ik heb gebruikt voor een eerder blackbook. Maar toch denk ik dat er het een en ander mogelijk is.. Het is me nu wel duidelijk dat je flash genoeg kan opbreken om er actions uit te lezen. Ik ben meer een maker als een breker dus dit is ook weer een beetje nieuw :-) Wel leuk btw... @ [m] wat denk jij? Is er een werkwijze die het wel toelaat iets te maken dat niet te tracen is? Ik denk wel dat de drempel hier stukken hoger ligt als bij JAVA toch? Gr. J-P
Link naar reactie
[quote:27ad480485="J-P Le Conte"]Hoi, Ik heb idd rechtermuisknop nog niet uitstaan. Dat is een kwestie van een ding aanvinken. Hoe dan ook, het is idd wel een simpele keypress action. Het is een oud idee dat ik heb gebruikt voor een eerder blackbook. Maar toch denk ik dat er het een en ander mogelijk is.. Het is me nu wel duidelijk dat je flash genoeg kan opbreken om er actions uit te lezen. Ik ben meer een maker als een breker dus dit is ook weer een beetje nieuw :-) Wel leuk btw... @ [m] wat denk jij? Is er een werkwijze die het wel toelaat iets te maken dat niet te tracen is? Ik denk wel dat de drempel hier stukken hoger ligt als bij JAVA toch? Gr. J-P[/quote:27ad480485] Nope. Zoals ik al zei, serverside is gewoon niet veilig. Dan ben je afhankelijk van de persoon die je sites bezoekt. Met de goede kennis/tools ligt je beveiliging op z'n gat en kan je dat dus beter vermijden. En ik heb het hier over het eigenlijke checken. Een inlogscherm kan je gewoon in flash maken, zolang het checken maar op de server zelf gebeurt (dmv bijv. php of de server zelf).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...