Ga naar inhoud

Netstat in PHPnuke


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:3972812e7b="Plopoog"]je hebt dus waarschijnlijk geen idee van wat PHPnuke is... je werkt niet met dreamweaver om alles te editen, maar kan alles online (door in te loggen) aan je site veranderen, content forums, etc. weet iemand welke code ik moet invoeren in de "content" vane en nieuwe BLOCK om te zorgen dat netstat het wel doet?[/quote:3972812e7b] PHPnuke templates :evil: ga php dan gwoon leren dan heb je er ook geen last van...
Link naar reactie
ten eerst, ik kan al php... (ik ben nu al bezig mn eigen CMS te schrijven) ten tweede, ik heb al met een phpcode geprobeerd de code in te voeren, wat nu gelukt is.... [quote:d57dc7152f]PHPnuke templates ga php dan gwoon leren dan heb je er ook geen last van...[/quote:d57dc7152f] als we hierover gaan beginnen dan zeg ik alleen, je "webdesignbedrijfje", verder zeg ik al niks meer. en dan dit nog ;) lees de faq van deze catogorie van het forum even door [quote:d57dc7152f]7. blijf vriendelijk Als iemand een vraag stelt die in jouw ogen enorm simpel is, blijf dan toch vriendelijk. Niet iedereen zit op hetzelfde kennisniveau. Persoonlijke aanvallen worden pertinent niet getolereerd. Een waarschuwing* volgt. [/quote:d57dc7152f] als hoewel ik niet denk dat je kennisniveau hoger ligt :roll:
Link naar reactie
[quote:40833bbd70="Plopoog"]ten eerst, ik kan al php... (ik ben nu al bezig mn eigen CMS te schrijven) ten tweede, ik heb al met een phpcode geprobeerd de code in te voeren, wat nu gelukt is.... [quote:40833bbd70]PHPnuke templates ga php dan gwoon leren dan heb je er ook geen last van...[/quote:40833bbd70] als we hierover gaan beginnen dan zeg ik alleen, je "webdesignbedrijfje", verder zeg ik al niks meer. en dan dit nog ;) lees de faq van deze catogorie van het forum even door [quote:40833bbd70]7. blijf vriendelijk Als iemand een vraag stelt die in jouw ogen enorm simpel is, blijf dan toch vriendelijk. Niet iedereen zit op hetzelfde kennisniveau. Persoonlijke aanvallen worden pertinent niet getolereerd. Een waarschuwing* volgt. [/quote:40833bbd70] als hoewel ik niet denk dat je kennisniveau hoger ligt :roll:[/quote:40833bbd70] Als jij effe leest wat er bovenaan mijn thread staat dan praten wij verder... :-?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...