Ga naar inhoud

[sitecheck] wat vinden jullie ervan?


anoniem

Aanbevolen berichten

Mee eens, ziet er zo op het eerste gezicht duidelijk uit. Over de navigatie. Omdat er twee navigatiegebieden zijn, boven horizontaal en links verticaal is de structuur van de site een beetje verwarrend. Wat je zou kunnen doen, is in de horizontale balk [i:e6c31525a8]Programs[/i:e6c31525a8] klikbaar maken en de subcategoriën in de linker navigatie zetten, en zo verder met de Forums en Contact. Snap je wat ik bedoel? De drie lege vakjes links zijn ook een beetje loos... (O, ik zie nu zelfs dat onderaan [i:e6c31525a8]ook[/i:e6c31525a8] nog een navigatiebalk zit.... drie is echt te veel!!) Verder lijkt de site niet echt af, het is vrij kaal. Misschien ik ook een ander adres (dan http://www.spyware.elitehost.us) handig? Of eventueel een nederlandse versie met een .nl-etje? Zo zou ik het iig doen.
Link naar reactie
Ehh... categoriën. ;) Verdeel de progjes weer onder in bv drie hoofdgroepen. Dan heeft elke groep een aparte pagina, de namen van de groepen zet je bovenaan (duidelijker dan [i:477466b718]next[/i:477466b718] onderaan). Zo is er meer overzicht, mensen gaan echt niet die vier pagina's af om alle beschrijvingen van programmatjes te lezen. Met categoriën maake je het gewoon wat duidelijker.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...