Ga naar inhoud

[sitecheck] www.cdaheusden.nl


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo mensen! Voor de plaatselijk CDA heb ik een website gemaakt. Het is allemaal nog heel standaard. Met name overbrengen van nieuws en standpunten. Het was de bedoeling om het geheel zo rustig mogelijk te maken. Wat als je eenmaal aan het groen gewend bent aardig gelukt is volgens mij :) Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden: [url]http://www.cdaheusden.nl[/url] Grtz. Jasper
Link naar reactie
Ja, je naam moet je inderdaad niet bovenaan zetten. De tekst CDA en het logo'tje moeten inderdaad scherper. Dan nog iets over de gebruikte schaduwen rond het witte vlak. Ik zou alle 4 de randen van schaduw voorzien, of geen schaduw gebruiken. Nu zie ik bij 2 randen schaduw en bij de andere 2 randen niet. De rechterrand + onderkant van het groene vlak hebben eveneens een schaduw, de linker- en bovenkant niet. Wat de diepere gedachte is achter dit a-symmetrische schaduwgebruik weet ik niet. Maar ja...de politiek zelf is ook niet altijd even transparant. Tevens zou ik site in het midden plaatsen, waarom zou je hem links van het midden zetten? :P Verder ziet het er netjes uit hoor! Goed gedaan! edit:// de links mogen van mij wit blijven!
Link naar reactie
[quote:0c1a74c89e="Bill Gates"]Een paar puntjes:[list:0c1a74c89e] [*:0c1a74c89e] Zet je naam onderaan ipv bovenaan. [*:0c1a74c89e] Plaatjes bovenaan zijn erg slecht, maak ze wat minder rafelig. [*:0c1a74c89e] Links zijn niet altijd duidelijk, gebruik andere kleuren voor links ipv dezelfde kleur als de tekst. [/list:u:0c1a74c89e][/quote:0c1a74c89e] je kan inplaats van een andere kleur ook curcief of een streep onder zetten
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...