Ga naar inhoud

document naar hoofdsite laten digeren


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Wellicht kan iemand mij helpen met het volgende: In zoekmachines verschijnen in de zoekresultaten soms pagina's op zichzelf in plaats van de hele website. Hoe kan ik ervoor zorgen dat bijvoorbeeld www.willembosma.nl/documenten/redigeren.html (die nu als aparte pagina in zoekresultaten verschijnt) wel naar de hele website gaat in plaats van alleen die pagina? Maar dan ook zo dat in die hele website ook meteen de pagina 'redigeren' ervoor komt. Alvast dank voor de moeite. Groeten, Willem
Link naar reactie
aparte zoekmachinepagina's maken he :wink: ... Sja, volgens mij is dat gewoon een nadeel van frames en niet te omzeilen, tenzij je dit opzich ook goed vindt. Anders zou je een script moeten maken dat herkend of de pagina onderdeel uitmaakt van een frameset en die, als dat niet het geval is vanzelf naar de juiste framset pagina gaat. Hoeft niet zo moeilijk te zijn, ik zal zien of ik het kan maken.
Link naar reactie
...en probeer dit eens in de head sectie van alle pagina's te zetten die in de frameset moeten blijven (dus die je niet 'alleen' wil laten verschijnen): (volg ook mn instructies) [code:1:4f05d2e400]<script> //als de pagina niet is de frameset is if (parent.frames.length==0) //verander jouwpagina.htm in de pagina die je wil laten verschijnen window.location.replace("jouwpagina.htm") </script>[/code:1:4f05d2e400]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...