Ga naar inhoud

site check --www.wijstaanhier.nl--


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi allen, Ik heb zoals velen ook een site gebouwd, ik heb veel gezien bij andere site, daar heb ik het een en ander van opgestoken en zo deze site gebouwd, naar mijn mening is ie mooi van opbouw maar ik heb graag jullie mening erover, zodat ik hem mischien nog mooier en vooral beter kan maken, twee links werken nog niet. http://www.wijstaanhier.nl En een vraag : hoe kan ik achterhalen wat de beeldscherm-resolutie is van diegeen die mij bezoekt, i.v.m. het aanbieden van een index in de juiste formaat, Thankx, Mika
Link naar reactie
Je moet voorlopig gewoon een max res van 800 aanhouden. Je site is leuk [zeg *ik* dat...?? Mrs. Birdlover, geef me een klap voor mijn kop voordat dit doorzet zeg]. Ik vind hem alleen wat te kleurloos, het is een site over kinderen [ook *door* kinderen?] en dat mag best kleurvoller, speelser. Met Comic font alleen ben je er nog niet. Zorg voor een verbeterde surfervriendelijkheid, verbeterde overzichtelijkheid en verzandt niet in een *te* 'speelserige' site, het moet een evenwichtig iets worden. Maar, desalwelteplus; een goed begin is het halve werk, en dit is echt een goed begin. [Mrs. Birdlover, please shoot me now]
Link naar reactie
//Offtopic OMG schieten.......ik kan nog geen olifant raken op 2 meter afstand vrees ik....maar een biertje tappen voor Phrea lukt nog wel :wink: [img:f3d311dbb2]http://www.parkietenfreak.nl/avatars/Biertje.gif[/img:f3d311dbb2] Enne...proost....:D Dan nu maar snel on topic voordat ik door een Mod in mijn (schuim) kraag gegrepen wordt: Ik sluit me aan bij hetgeen al gezegd is. De site is strak van opzet, maar een beetje te wit naar mijn smaak. Kinderen associeer ik eigenlijk altijd met vrolijkheid. Een beetje meer kleur in het geheel past daar goed bij. Ook de foto's in het intro gaan naar mijn smaak echt te snel. In Mozilla Firefox ontdekte ik nog een (ongewenste) scrollbar (op de pagina van Daniel bij "foto's") en de tekst op de welkomstpagina staat in Firefox niet helemaal goed. Verder ontbreekt er een doctype, maar het bovenstaande is allemaal gemakkelijk aan te passen. Kortom: leuk gedaan!
Link naar reactie
Bedankt voor de reacties, hier heb ik wat aan om hem verder te perfectioneren [quote:da5f8ab895="Phrea"]Je moet voorlopig gewoon een max res van 800 [/quote:da5f8ab895]Ja daar zat ik ook aan te denken, er zijn immers nog genoeg mensen die 800x600 hebben [quote:da5f8ab895="Phrea"]Zorg voor een verbeterde surfervriendelijkheid, verbeterde overzichtelijkheid.[/quote:da5f8ab895]Hoe had je het gedacht dan? ik dacht dat ik wel aardig goed zat met surfvriendelijkheid onder in het beeld, maarja, ik ben een amateur die het leuk begint te vinden om een site te maken, en dat lukt niet helemaal alleen :) [quote:da5f8ab895="derkdejong"]jammer vind ik wel dat die foto´s in de intro wel heel erg snel voorbijflitsen.[/quote:da5f8ab895]Dat had ik express gedaan om de nieuwsgierigheid wat harder te prikkelen :) , maar ik zal hem wat langzamer te maken. [quote:da5f8ab895="Mrs.Birdlover"]In Mozilla Firefox ontdekte ik nog een (ongewenste) scrollbar (op de pagina van Daniel bij "foto's") en de tekst op de welkomstpagina staat in Firefox niet helemaal goed. Verder ontbreekt er een doctype, maar het bovenstaande is allemaal gemakkelijk aan te passen. Kortom: leuk gedaan![/quote:da5f8ab895]Het klopt, over die scrollbar en de welkomtekst, in IE6 doet ie het goed, maar met opera7 heb ik het zelfde probleem die jij voorlegt, moet nog even iets meer me met css bezig houden. En waar is een doctype voor nodig dan, klopt ik zie ze haast altijd staan aan het begin van de html-code, maar waarvoor dient die ? Thanks, Mika
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...