Ga naar inhoud

staan mijn frames wel goed? alles werk maar...


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, wie wil er eens na mijn site kijken en dan de broncode. Alles ziet er uit zoals ik graag wil alleen de broncode ziet er vreemd uit en ik krijg ook niet alle frames te zien in Golive , In dreamweaver laat ie wel alles zien alleen mis ik sommige frames bij de target optie voor mijn links. Het resultaat is goed maar vraag me nu af of ik later geen problemen krijg vandaar deze vraag voor dat ik verder ga met alles. http://members.home.nl/e.brugge/test/
Link naar reactie
Mwoah.. 3 dingetjes: [list:0cf13c9385]Probeer je structuur goed te houden: Een niveau lager is in de code een stukje naar rechts. Ik zou je pagina linksboven houden, watvoor resolutie iemand ook heeft. Als jij dat niet wilt, kan je de bovenste 3 frames vervangen door 1.[/list:u:0cf13c9385][code:1:0cf13c9385] <frame src="Linksbovenscale.html" name="Linksbovenscale" scrolling="NO" noresize> <frame name="Bovenscale" noresize scrolling="no" src="Bovenscale.html"> <frame name="Rechtsbovenscale" noresize scrolling="no" src="Rechtsbovenscale.html"> [/code:1:0cf13c9385] Dit stukje..
Link naar reactie
Ik vroeg me af of de laatste 3 <frame src="Linksonderscale.htm"> <frame src="Onderscale.htm"> <frame src="Rechtsonderscale.htm"> Wel normaal was dat er geen namen bij staan deze zie ik dus ook niet in de opmaak van golive. Maar wel in dreamweaver. Ik heb zoveel frames gebruikt omdat ik de pagina graag 800x600 in het midden van de pagina wil hebben bij hogere resoluties.
Link naar reactie
In "linkerkant" staat: <a href="Mijn%20Edels.html" target="Homeframe"><font size="4">test</font></a></p> <p><font size="4"><a href="Middenkant.html" target[b:c61a9ebd58]="Homeframe"[/b:c61a9ebd58]>Home</a> in je indexpagina (test/) staat bij mij op de een of andere manier niet telkens hetzelfde als ik de pagina in kladblok open. In het gedeelte <FRAME name=[b:c61a9ebd58]Homeframe[/b:c61a9ebd58] src="Middenkant.htm" staat afwisselend Homeframe en "Homeframe". Hoe dat kan weet ik niet, maar wat ik bedoel is: controleer even of beide keren Homeframe hetzelfde genoteerd staat (met of zonder "") Als je deze 3 weghaalt ( <frame src="Linksonderscale.htm"> en <frame src="Onderscale.htm"> en <frame src="Rechtsonderscale.htm">)werkt de lay-out niet? Vreemd, ik heb het hier even uitgeprobeerd en hier doet ie het wel! CB
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...