Ga naar inhoud

Site check www.harryvink.nl


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo Harry, ik heb net even gekeken. Een website over een dorp is een leuk dankbaar onderwerp. Toch heb ik wel een paar punten ter overweging gevonden: Om te beginnen: haal alle gifjes weg. Ze voegen namelijk niets toe. Zorg voor een strakke opmaak van je site, die je op alle pagina's doorvoert. Het oogt nu wat rommelig: hier een plaatje, daar een stuk tekst, dan weer een gifje enz enz. Er is te weinig consistentie. Ook een kalender e.d. zou ik weghalen, het heeft niets met Enumatil te maken. Verder zag ik frames binnen een frame (compleet met scrollbars!), en dat hoeft helemaal niet. Het oogt niet fraai. Het menu aan de bovenkant zou ik bij deze site weghalen, en een leuk menu in de linkerkolom plaatsen. Maak een mooie header in het bovenste frame die bij het onderwerp van je site past. De vinkjes vind ik uiteraard mooi (als vogelliefhebber :wink:), maar in Mozilla Firefox scrollt de header (inclusief de vinkjes) mee. Tevens zou ik voor een ander, strakker lettertype kiezen. (verdana of arial). Harry, de winter komt eraan. Ook in Enumatil zijn de avonden lang en volgens mij behoorlijk koud. Ga er nog eens lekker voor zitten met een glaasje wijn. Webdesign is je hobby, dus je doet het graag. Maak je site mooier, technisch beter en vooral strakker qua lay-out. En dan kijken we weer! Succes! offtopic// Erg grappig om het lied van "Het peerd van Ome Loek" te zien staan. Mijn vader zong dat vroeger regelmatig. En dat voor een Brabander..... :wink:
Link naar reactie
Voor het eerst ben ik geheel sprakeloos... Het onderwerp is leuk, er zit content in, de xxx grap is leuk, maar de uitwerking is echt rampzalig. Het duizelt me van de anigifjes, de scrollende tekst, het totale gebrek aan overzichtelijkheid en surfervriendelijkheid. 1 pointer is iig: stap van de anigifs af, stap van de scrollende teksten af, gebruik een goed leesbaar font [zoals Verdana], en kijk zelf een kritisch naar je site. Ik wil je ego niet krenken, en je hoeft je niets van me aan te trekken, maar als ik jou was zou ik echt eens om me heen gaan kijken.
Link naar reactie
Ja, ik zie nu toch al een verbetering. Het lettertype is al aangepast. Het oogt al strakker! Probeer eens een leuk menu te maken in de linkerkolom. Zoals Phrea al zei, het hoeft helemaal niet moeilijk te zijn. De scrollertjes mogen van mij ook weg. Doe het anders gewoon eens met hyperlinks en mouse-overs. Is mooi, ook al is het eenvoudig! Eventueel kun je bij www.leejoo.nl ook een leuk menu'tje uitzoeken voor je site. Probeer ook eens een leuke header te maken! Succes!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...