Ga naar inhoud

[HTML] Celhoogte


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb de volgende situatie, ik heb een tabel met 3 kolommen en 1 rij. In die tabel heb ik in elke kolom weer een tabel gedaan. Nu zit ik in de volgende situatie. De hoogte van de 3 kolommen is niet gelijk. Hoe verander ik dit? Ik wil ze namelijk allemaal even hoog? CSS is geen optie, ik ben namelijk al een heel eind op weg met de site. Alvast bedankt.
Link naar reactie
Bedankt voor je reactie.[quote:3c05691795="Error404"]In je html code staan de td tags : <td> Je kan hier de hoogte aan toewijzen <td height="100">.[/quote:3c05691795] Dat begrijp ik. Ik ben geloof ik niet helemaal duidelijk geweest. Ik wil dat de hoogte zich automatsich aanpast aan de inhoud van de kolom naast zich. Is dat mogelijk?
Link naar reactie
Het is mij nog niet helemaal duidelijk. Als je een tabel in een cel plaatst en je wilt de inhoud van de tabel in een andere cel laten corresponderen met een andere tabel dan kan dat niet zomaar. Echter de hoogte van een cel is (altijd) gelijk aan de naastliggende cel, per rij. Plaats eens wat code of een linkje dan is het wellicht wat duideliker
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...