Ga naar inhoud

scale "balken" naast de site ivm resolutie


anoniem

Aanbevolen berichten

Wie kan mij uitleggen hoe ik naast mijn site die 2 "balken" krijg zodat me site gewoon in het midden blijf en de balken kleiner of groter worden bij verschillende resoluties. Heb al van alles geprobeerd met frames maar het wil niet lukken ik werk met frames omdat ik geen andere manier weet om de tekst in me pagina te houden als er op een link word geklik. Alvast bedankt Erwin
Link naar reactie
Bedankt voor de reactie het gaat bijna goed alleen de linker kant wil geen "balk" komen en aan de rechterkant wel, alleen dan krijg ik de scrollbalk in me site. Heb het stukje hier onder geplakt, ik heb dus een linker frame, boven frame en midden een frame. Alleen bij linker frame komt er geen "scale balk". Enig idee wat ik nog fout doe? <frameset cols=",790,*" frameborder="no" border="0" framespacing="0"> <frame src="Linkerkant.html" name="linkerkant" noresize scrolling="no"> <frameset rows="147,*" border="0" framespacing="0" frameborder="no"> <frame src="Bovenkant.html" name="bovenkant" noresize scrolling="no"> <frame src="Home.html" name="midden" noresize> </frameset> </frameset> <noframes>
Link naar reactie
De code geeft een horizontaal ingedeelde frameset van 3 frames. De middelste heeft een verticaal ingedeelde (sub) frameset van 2 frames. In totaal vier dus. [code:1:2a58280fca]---------------- | 1 | 2 | 4 | | |------| | | | 3 | | | | | | ----------------[/code:1:2a58280fca] Deze code zou moeten werken, met een toegevoegd bestand "Rechterkant.html". [code:1:2a58280fca]<frameset cols="*,790,*" frameborder="no" border="0" framespacing="0"> <frame src="Linkerkant.html" name="linkerkant" noresize scrolling="no"> <frameset rows="147,*" border="0" framespacing="0" frameborder="no"> <frame src="Bovenkant.html" name="bovenkant" noresize scrolling="no"> <frame src="Home.html" name="midden" noresize> </frameset> <frame src="Rechterkant.html" name="rechterkant" noresize scrolling="no"> </frameset>[/code:1:2a58280fca]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...