Ga naar inhoud

site check <www.kimahri.nl>


anoniem

Aanbevolen berichten

OK gaat ie dan: Die kat in de hangmat... na 3 keer schommelen heb ik het wel gehad, het leidt de aandacht van de rest van de site af. Laat het na een keer of 5 ophouden. Kleurstelling heb ik niet veel op an te merken, tis niet lelijk maar kan ook niet zeggen dat het super is. Het is misschien wel handig om de site af te bakenen in bijv een kader. Aangezien de site redelijk klein is kun je hem mss centreren? Maar dat is wat je zelf mooier vindt de meningen zullen hier ongetwijfeld over uiteen lopen. Ik vind het over het algemeen een vage bedoening. Ik kom op de openingspagina met de leus still one kitten available (waarom is dat in het engels...?). Er staat verder niets over van wie deze site is, welk bedrijf het is, je bent blijkbaar aangesloten bij de een of de andere organisatie die mij niets zegt. Vertel er wat over of plaats een link anders heeft het in mijn ogen weinig toegevoegde waarde. Nogmaals ik zie een aantal foto's maar geen begeleidende teksten ofzo. De kwaliteit van de foto's met name de lijst die er omheen zit is om te huilen. Gekarteld, zijkanten die niet doorlopen maar ineens afgesneden zijn... Dan nu mijn grootste bron van ergernis: De navigatie, dit is echt een ramp. ik klik een menu item aan, maakt niet uit welk item. Ik kom vervolgens op een nog vagere pagina uit met allemaal irritante bewegende plaatjes en wat vage foto's. Daarnaast is het lettertype wat gekozen is voor de namen van de beestjes nogal vaag, heb het idee dat dit nogal in een lage resolutie is. Maar dit valt allemaal nog wel mee maar het ergste is dat ik geen flauw idee heb hoe ik weer op de hoofdpagina kom... Ik kan nergens een link ontdekken ofzo. Ik moet dit doen met de vorige knop of mijn backspace... niet erg gebruikersvriendelijk lijkt mij. In het gebruiksvriendelijke en het geen wat je wilt presenteren ( ik vermoed een fokbedrijf?) is er nog heel wat werk denk ik. Dan nu de broncode: daar kan ik maar 1 ding over zeggen en dat is ga CSS gebruiken, ik vind je broncode niet makkelijk leesbaar. Tot slot, Ik mag aannemen dat je een boodschap de wereld in wilt sturen met je website? In mijn ogen is dat compleet mislukt aangezien deze meer vragen dan antwoorden bij me heeft opgeroepen. Ik hoop dat je wat hebt aan het bovenstaande, suc6 ermee want er kan nog veel aan worden verbeterd
Link naar reactie
Alweer een cattery check...? Goed, omdat je erom vraagt: de site is 1 grote ramp, ik zou je graag voorzien van commentaar, maar dan moet ik zoveel commentaar geven dat er van je site niets overblijft. Pointers vallen dus niet te geven, dit is echt totaal nix imho. Sorry als ik je ego krenk, maar dit is in geen enkel opzicht een mooie of representatieve site, ook niet voor een cattery. Er komt wel wat meer bij kijken dan wat kattenpootjes, anigifs van katten en een niet zelf gemaakt menu.
Link naar reactie
Ik heb geen verstand van HTML, CSS of whatever... ik heb een beetje verstand van een cattery profileren en weet dat het gebeuren wat ik nu voor m'n neus kreeg behoorlijk vaag is allemaal.. Ik geef dus alleen mijn commentaar als iemand die info zoekt over de Ragdoll of evt. een kitten van dat ras.. '1 kitten available..' wie zijn de ouders ? Interessant om te weten voor evt. kittenkopers. Foto's veel te druk, ani's echt erg en de rest is imho al gezegd..
Link naar reactie
Tja, eigenlijk is alles al gezegd wat er te zeggen is. Inderdaad: weg met die gifjes, het staat amateuristisch. De achtergrond is veeeeel te dominant. Het menu ontbreekt op de meeste pagina's. Er is geen opmaak. Het geheel geeft een rommelige indruk. Er is geen doctype. Kortom: begin eens opnieuw. Maak gewoon een hele eenvoudige website als je een beginner bent, en kies zorgvuldig je kleuren. Een strak opgezette eenvoudige website kan namelijk erg mooi zijn. Zorg wel voor een opmaak die als een rode draad door je site loopt. Als je foto's gebruikt, zorg dan (indien je een border wilt) voor een mooie, niet te brede border. Nu zie ik rafelige randen. Gebruik Arial of Verdana als lettertype. Geef meer informatie over je bedrijf of cattery. Zeg waar je zit, "omgeving Groningen" is wel erg ruim genomen. Succes!
Link naar reactie
Hmmm, je liet laatst cd-raiser checken, waarvan iedereen al verwachtte dat het een template was. Als dit is wat je werkelijk kan geef je je wel een beetje weg he...? Ik -wij?- vind[en] alles goed, maar templates checken als sitechecks is triest, en als dit is wat je werkelijk kan is het nog veel zieliger... Hiermee geef je nogal wat aan: je doet je best en templates gebruiken kan je wel, maar zelf creatief zijn kan je niet. Ik heb je vorige check niet beoordeeld, en nu blijkt waarom ik dat niet heb gedaan.
Link naar reactie
[quote:d5cdb1ec28="M@nic"]nee niet helemaal waar. cd-raiser is van mij kimhri van mijn vriendin. had ik er wel even bij kunnen zetten . sorry[/quote:d5cdb1ec28] Dus, cd-raiser hebbie wel gemaakt... Ik kan me sterk vergissen, en Google ook, maar het lijkt wel heel erg op werk van [url=http://www.drd-themes.com/tempm/]DR Designs[/url]. Onderaan je eigen site: Copyright © your site.com Je geeft jezelf nogal eenvoudig weg, zeker als je vriendin een site heeft om te janken, en jij een zogenaamd zelfgemaakte mooie site... Right.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...